Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Monday, August 04, 2008

Πώπωωωωω κούραση αυτές οι διακοπές...

ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω
Τι κοιτάς ρε...έχεις χάρη που είσαι απέξω....
Μην πνιγείς εγώ δεν βουτάω να σε σώσω...
Σας 'εχει φάει η λαλακία μεσημεριατικα, τι είναι αυτά που μου κάνετε?????
ευτυχώς που η χοντρή δεν χωράει εδώ και ησύχασε το κεφάλι μου....
Μμμμμ, αυτό το χταποδάκι για μένα είναι????
Συμφωνώ με την χοντρή...Σας έχει φάει η λαλακία....
Μην μου μιλάτε...η εκδρομή με τσάκισε.
Χρρρρρρ....
Μαυρισα????


Και κάποια ντεσουδάκια απο το ταξίδι με το πλοίο εδώ
posted by srm1033 at 6:38 AM

6 Comments:

Μιλάμε απαιχτουά αι φιλενάδαι!

9/8/08  

Μιλάμε για ΠΑΝΕΜΟΡΦΑΑΑΑ σκυλιά!
Η Ηρα είναι πολύ καλά,μου φαίνεται???Μπραβο!
Τελεια τα σχόλια,πολύ γέλασα..Ειδικά με το ''μαύρισα?''.

Οσο για τις...ΤΣΥΛΙΕΡΕΣ,φοβερό το κείμενο και είναι όντως έτσι και ..χειρότερα τα πράγματα!Εγώ όποτε έχω παρει σκυλί μαζί,σιχαίνομαι να το βάλω σ αυτα τα κλουβιά και τη βγαζω μαζί του παντα στο κατάστρωμα.Αίσχος.

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Κλειάννα

12/8/08  

An-lu Φιλενάδα χαθήκαμε, ελπίζω να πιούμε σύντομα ένα καφέ στην θάλασσα.:)

Κλειάννα:Δεν κατάλαβες, κουβαλάω μαζί μου όλα τα αποθέματα απορρυπαντικών που υπάρχουν. Χλωρίνη , αζαξ , σπρέι ντετολ, βεντεξ και δεν θυμάμαι τι άλλο. Πρώτα φασίνα στα κλουβια και μετά οι αρχόντισσες μέσα. Αν δεις πως κυκλοφορούμε στο πλοίο μια τραγωδία σκέτη.
¨οσο για το Ηράκι μου, τα νέα είναι θαυμάσια. Αλλάξαμε χημειοθεραπεία γιατί η άλλη έπαψε να επιδρά και η καινούρια την έπιασε 100%. Τηνν πήγα στον Φερλέμη την προηγούμενη Παρασκευή και έπαθε πλάκα.Πεντακάθαρο το κοριτσάκι μου. Ασε που όταν ξεκινήσαμε τις χημειοθεραπείες ήταν 36 κιλά και τώρα έχει φτάσει 49(!!!!) Βέβαια, δεν μπορείς να φανταστείς τι αγώνα κάνουμε, μέχρι συμπληρώματα απο Αμερική φέραμε για να την ενισχύσουμε και να της ανεβάσουμε τον αιματοκρίτη. Αλλά ας είναι το αξίζει και με το παραπάνω!

14/8/08  

Σας περιμένουμε στο γνωστό μέρος, κάθε ΣΚ μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου ;-)

15/8/08  

Μα την είδα εγω στις φωτό,φαίνεται μια χαρα το χρυσό μου!Φτου φτου φτου!ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!
Κ καλό κουραγιο κ σ εσας που την στηρίζετε,αν δεν την είχατε εσείς,μπορεί να μην ηταν τωρα καλά!

(Ξερει τι διαλεγει το σκυλί...)

:-)

Κλειάννα

22/8/08  

Lovely fotos , especially the first.
greeting from Belgium

22/8/10  

Post a Comment

<< Home