Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Friday, June 27, 2008

Επιτέλους Καταδίκη!!!!


Να και μια ευχάριστη είδηση για το κωλοκράτος που είμαι αναγκασμένη να ζω. Καταδικάστηκε επιτέλους και κάποιος που σκότωσε ζώο.

Πέντε μήνες φυλάκιση και δυο μήνες αφαίρεση διπλώματος ήταν η ποινή που επιδίκασε το δικαστήριο Χαλκίδας στον Αθηναίο Οδηγό Μέσου Μαζικής Μεταφοράς ο οποίος στις 30 Απριλίου του 2005 Μεγάλο Σάββατο σκότωσε την Μπε Μπέ έξω από το σπίτι της στην Αυλίδα. Η Μπε Μπέ ήταν μόλις 4 μηνών ένα πανέμορφο γκριφονάκι που έκανε το λάθος να παίζει σε ένα στενό δρομάκι αδιέξοδο μαζί με παιδάκια.

Ο Σουμάχερ (τρομάρα του) δεν φτάνει που την χτύπησε, δεν έκοψε καν ταχύτητα. Θα μπορούσε να είχε χτυπήσει ένα παιδάκι αντι για σκυλί, αλλά και τι έγινε? «θα κάνουν άλλο» μάλλον σκέφτηκε και συνέχισε ατάραχος την βόλτα του στην εξοχή.

Δεν υπολόγισε όμως πως υπάρχουν και άνθρωποι που θεωρούν τα ζώα παιδιά τους και ανάλογα τους φέρονται, ανάλογα τα νοιάζονται και ανάλογα πονούν για αυτά. Ετσι είναι η φίλη μου και η οικογένεια της. Τον κυνήγησαν του έκαναν μήνυση και τον έσυραν στα δικαστήρια. Ο ανεύθυνος Οδηγός-δολοφόνος ούτε εκεί βέβαια δεν εμφανίστηκε. Η φίλη μου όμως και η οικογένεια της ήταν εκεί και τις τρείς φορές.

Καταδικάστηκε ερήμην πριν από λίγη ώρα με τις προαναφερθείσες ποινές (τρεις μήνες φυλακιση για την δολοφονία του ζώου και δυο μήνες επειδή το εγκατέλειψε)και πραγματικά έχω μεγάλη αγωνία να μάθω τι σκατά θα κάνει στην δουλειά του δυο μήνες χωρίς δίπλωμα.

Πάντα τέτοια. Ελευθερία είσαι πολύ μαγκάκι, κυρ Μανώλη νομίζω πως η γκιλοτίνα θα ήταν too much :)

posted by srm1033 at 1:34 AM

4 Comments:

Καλώς σε βρίσκω και καλό Σαββατοκύριακο!

27/6/08  

Aντε ντε, και στα δικά τους οι υπόλοιποι...
Εχω δείρει μία γρια που την έπιασα να πνίγει νεογέννητα γατάκια που είχε βρει στα σκουπίδια.
Τη έδειρα κανονικά.
Επειδή ήταν πρωί.
Αν ήταν νύχτα θα της είχα ρατήσει το κεφάλι μέσα στον κουβά χωρίς καμία τύψη.
Δεν πήγε φυλακή λόγω ηλικίας.
Πλήρωσε όμως ένα τρελό πρόστιμο για τα δύο γατάκια που δεν πρόλαβα.
Μου έκανε μύνηση για ξυλοδαρμό.
Την απέσυρε όταν όλοι οι μπάτσοι του τμήματος που πήγαμε είπαν πως θα έρθουν να καταθέσουν υπέρ μου.
Ούτως η άλλως εγώ τους τηλεφώνησα να έρθουν μετά το ξύλο και "παραδόθηκα".
Εγώ της έκανα μύνηση για ψυχική οδύνη και η υπόθεση εκκρεμεί.

Ο διευθυντής του Α.Τ της περιοχής δε μπορεί να κάνει παιδιά με τη γυναίκα του και εχουν σπίτι ένα γάτο σαν παιδί τους...

Αν δε φορούσε τη στολή θα την είχε επίσης σαπίσει μου είπε.

Αυτά.

27/6/08  

Αρμέ, καλώς ήρθες στην φάρμα.:)

Πατς: Την Μπεμπέ την είχα βρει εγώ όταν γεννήθηκες και την κράτησα μαζί με τα άλλα τρια αδελφάκια της μέχρι 3 μηνών. Μετά την πήρε η φίλη μου η οποία δεν πρόλαβε να την χαρεί ούτε ένα μήνα. Δεν μπορείς να φανταστείς τι άθλιο Πάσχα περάσαμε τότε. Είναι μεγάλη δικαίωση η καταδίκη του Καραγκιόζη. Τώρα θα βλέπει στο δρόμο σκυλί ή γατί και θα κακκαλώνει.:)

27/6/08  

Σε ευχαριστω για ακομα μια φορα για ολα και που μου χαρισες το σκυλι και για το ποσο μου σταθηκες μετα το δυστυχημα , αλλα και φυσικα και για το ποσο με βοηθησες να παρω την αδελφη της το μοναδικο πραγμα που μαλακωσε λιγο τη καρδια μου. Εισαι ο ηρωας της οικογενειας.

Οσο για το "μαγκακι" ειλικρινα δεν εκανα τιποτα τρελο απλα το αυτονοητο.
Καλο θα ηταν διαβαζοντας το αρθρο σου να καταλαβουμε οτι αυτα τα εγκληματα και την αναισθησια πολλων νεοελληνων δεν πρεπει να τα αφηνουμε ετσι και να τους κυνηγαμε με οτι μεσο υπαρχει χωρις να βαριομαστε τα τρεχαματα κ.τ.λ

Γιατι αυτος ο μαλακας που καταδικαστηκε θα το πει σε 10 ατομα, αυτα θα το πουνε σε αλλους τοσους. Εστω να ειναι με το φοβο...



Σ'αγαπω πολυ.

ΥΓ. Επειδη ειμαι εντελως ξανθια γινεται να ανεβασεις σαν post στο gav-naiou το παραπανω κειμενο??εγω δεν εχω λογαριασμο.(ενταξει θα κανω καποια στιγμη).

28/6/08  

Post a Comment

<< Home