Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Thursday, November 02, 2006

Έλεος πια . Πυροβόλησαν και σκότωσαν την Αρχόντισσα

Στις καθημερινές φρικαλεότητες εναντίον αδέσποτων ζώων έρχεται να προστεθεί και ο...πυροβολισμός! Στην περιοχή της Ελευσίνας ,κάποιοι παράνομοι βοσκοί,ενοχλήθηκαν από αδέσποτα σκυλιά που-ίσως-πείραζαν τα ζώα τους... Η λύση απλή,εύκολη και γρήγορη...Πυροβόλησαν από απόσταση μικρότερη του ενός μέτρου τον αδέσποτο φιλαράκο μας...ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΚΑΙ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ! Θέλουμε να καταγγείλουμε την πράξη αυτή,να ενημερώσουμε τους ζωόφιλους συμπολίτες μας να προσέχουν τα ζώα τους και τα αδέσποτα που φροντίζουν αλλά και να ειδοποιήσουμε τους δράστες ότι έχει γίνει μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα και θα μεριμνήσουμε για τον εντοπισμό τους. Είναι ντροπή.
Παρακάτω θα διαβάσετε μέρος της κοπέλας που φρόντιζε,αγαπούσε και βρήκε σκοτωμένο το σκυλί..
Η Αρχόντισα ( έτσι την λέγαμε γιατί ηταν πραγματικά φοβερό σκυλί ) είχε βρεί καταφύγιο με το μωρό της σε ενα κτίσμα πολύ παλιο στην περιοχή της κιάφας που είναι ενα δασος λιγο πιο έξω απο την Μάνδρα.Ηταν ενα φιλικότατο σκυλί το οποίο το ξέραμε και το φροντίζαμε κοντά 3 χρόνια τώρα.Μετά τον Αυγουστο που γύρισα απο διακοπές διαπίστωσα οτι απομακρύνθηκε απο το δάσος και βρήκε αυτό το χώρο λίγο πιο κάτω.θεώρησα καλό να της εχω τροφή και νερό σε αυτό το κτίσμα που σου είπα.Πιο πάνω μένει ένας τσοπάνος και μου είπε την ημέρα που το είδα αν θάβουμε το ζώο.οταν τον ρώτησα αν ξέρει τιποτα και ποιος το πυρόβόλησε μου είπε τι να κα΄νουν και εδώ αφου μας τρώνε τα πρόβατα.
Το σκυλί το πυροβόλησαν μέσα στο σπιτάκι γιατί αίματα δεν υπήρχαν έξω και σχεδόν εξ επαφης και αν διακρίνεις απο τη φωτογραφία του άνοιξε μια τεράστια τρύπα.Ο κόσμος εδώ είναι πραγματικά απολίτιστος.Αν μπορούσα θα ηθελα να πληρώσει πολύ ακριβα το κτήνος που το έκανε αυτό,το τι κατάρες εχω ρίξει δεν λέγεται. Τους έχω μισήσει ,είναι βάρβαροι και απολίτιστοι και οτι τέτοιες εικόνες δεν τιμούν την πόλη τους.
Eπίσης,υπήρξαν και πολλά κρούσματα με φόλες.Στην περιοχή εδω έχουν μεγάλη ανάγκη τα ζώα.

ΥΓ. Φωτογραφία δεν ανέβασα σκόπιμα γιατί το θέαμα είναι φρικιαστικό,και θα βάλω πάλι τα κλάματα.
posted by srm1033 at 6:21 AM

1 Comments:

Αυτές οι πράξεις δεν τιμούν όλους μας όχι μόνο την πόλη σας.
Εγώ το έχω πει και θα το πω και εδώ.
Οποιος ξέρει και δεν μιλάει είναι συνένοχος και θα πληρώσει και αυτός.
Οποιον πετύχω να κακομεταχειρίζεται ένα ζώο, θα τον πλακώσω στις μπουνιές.
Οποιον πετύχω να πετάει φόλα θα του κάψω το σπίτι. Να έχει υπ΄όψιν του ότι κοιμάμαι πολύ ελαφριά και η Ηρα καταλαβαίνει κάθε ύποπτη κίνηση.
Αυτά έχω να πω εγώ και ελπίζω όποιος έχει λίγη συνείδηση να φροντίσει ώστε οι υπεύθυνοι να πληρώσουν όπως τους αξίζει.
Τέλος η ανεκτικότητα.

2/11/06  

Post a Comment

<< Home