Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Sunday, December 16, 2007

Άλλο ένα Μπαζάρ για τις Φάτσες...τελείωσε.


Δεν είμαι ράτσας....είμαι Φάτσας!


Άλλο ένα μπαζααρ του stray.gr ολοκληρώθηκε σήμερα. Στο Θησείο αυτή την φορά, που ομολογώ πρέπει να βόλεψε πολύ περισσότερο κόσμο. Δεν μιλάω για εμάς, διότι και στη Γυάρο να ήταν θα πηγαίναμε.
Χάρηκα πολύ που είδα την An-lu με τον καλό της και ακόμα περισσότερο χάρηκα που είδα τόσο κόσμο να ψωνίζει με σκοπό να βοηθήσει το έργο( κατά την προσωπική μου πάντα άποψη, ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ) κάποιων παιδιών ώστε να σωθούν ακόμα περισσότερα ζωάκια απο τους δρόμους και την κακία των ανθρώπων.
Δεν ξέρω πραγματικά αν πρέπει να γράψω τίποτα περισσότερο, ίσως γιατι τα λόγια είναι πολύ φτωχα σε αυτή την περίπτωση. Μακάρι να ήμουν και στο ελάχιστo τόσο άξια όσο εσείς. Μπράβο και πάλι και καλή δύναμη. Τίποτε άλλο.
posted by srm1033 at 9:18 AM

3 Comments:

Κι εγώ χάρηκα που σε είδα!
Προσεχώς περισσότερα...

17/12/07  

Επιτέλους και ένα blog με σκοπό.
Σε προσθέτω στα links μου

17/12/07  

ψώνια: καλως ήρθατε στην παρέα μας

18/12/07  

Post a Comment

<< Home