Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Friday, December 07, 2007

Απο τους Δρόμους ζωής στα αδέσποτα των Δρόμων.

update κυριακή 9-12

Ξεκίνησε η προπόνηση. Χθες το βράδυ επισκεφτήκαμε το μπαζαρ των Δρόμων Ζωής στο Γκάζι. Ήταν η πρώτη μας συμμετοχή(ενεργά) αν όχι και ιδιαίτερα σημαντική. Λίγα πράγματα κατάφερα να παρασκευάσω, αλλά το έκανα με πολύ κέφι και αγάπη. Χάρηκα πολύ όμως που είδα πως στις 8 το βράδυ του Σαββάτου είχε μείνει μόνο ένα λικεράκι Δυόσμος. Του χρόνου ελπίζω σε αρκετά μεγαλύτερες ποσότητες και ποικιλία…

Άλλο όμως είναι αυτό που μετράει τελικά και αυτό που θα μου μείνει από αυτή την ιστορία.
Είδα ανθρώπους κάθε ηλικίας να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους χωρίς αντάλλαγμα και παρόλα αυτά να βγαίνουν κερδισμένοι. Είδα κέφι , ζωντάνια, όρεξη,φίλους…

Σε αυτή την χώρα του παραλόγου και τις ξεφτίλας που ζούμε(δυστυχώς) ακούγεται δύσκολο έως αδύνατο κάτι τέτοιο. Και όμως είναι ένα γεγονός που αν μη τι άλλο μας δίνει ελπίδα για να επιβιώσουμε σε αυτό τον παραλογισμό.

Φύγαμε γεμάτοι. Μεταφορικά και κυριολεκτικά. Ψωνίσαμε υπέροχα πράγματα. Σάλτσες με μανιτάρια πορτσίνι και κόκκινο πέστο, γλυκά του κουταλιού βύσσινο και σταφύλι( το βύσσινο το πήρε αγκαζέ η αγάπη μου στο κομοδίνο το βράδυ), ένα ποτό που δεν έχω καταλάβει ακόμα τι είναι, πατέ κόκκινης πιπεριάς, βιβλία και κάτι δωράκια από το τμήμα των καλλυντικών. Μετάνιωσα που δεν πήρα την υπέροχη(όπως έδειχνε) μαρμελάδα πορτοκάλι με σάλτσα ντομάτας της Νίνας-Αλεπούς. Νίνα εγώ προσπάθησα. Ο άντρας μου φταίει που μου είπε «Δεν θέλω να γίνω Ήρωας, άσε να δοκιμάσουν κάποιοι πιο τολμηροί»J

Την επόμενη Κυριακή, στο μουσείο Ηρακλειδών γίνεται το ετήσιο μπαζαρ του stray.gr. Ελπίζω να συναντηθούμε ξανά με τους περισσότερους από εσάς και να βοηθήσουμε όλοι μαζί να σωθούν ακόμη περισσότερα ζωάκια από τους δρόμους. Είναι και αυτά πλάσματα που έχουν απόλυτη ανάγκη την βοήθεια μας.

ΥΓ. Σπυράκο μου πάνε τρία χρόνια και βάλε που είχαμε να τα πούμε. Χάρηκα πάρα πολύ που σε είδα ξανά. Ελπίζω τώρα να μην περάσει πάλι τόσος καιρός.

ΥΓ2. Νίνα, όλο το βράδυ γελούσα με τις ατάκες σου.Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα.

ΥΓ3. Τίνα εύχομαι το κέφι σου να μην σβήσει ποτέ.

posted by srm1033 at 4:30 AM

4 Comments:

Ήρθαμε αργά και σας χάσαμε αλλά την επόμενη εβδομάδα θα είμαστε εκεί!

9/12/07  

An-Lu γλυκιά μου και εμεις νομίζαμε πως ήρθατε νωρίτερα και δεν σας προλάβαμε.Χάρηκα πολύ που σε είδα την Παρασκευή όμως και θα χαρώ να τα πούμε και την Κυριακή.

9/12/07  

Aaaaaaa!
αΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
Αααααααααααα!


Τώρα ΜΟΛΙΣ είδα, διάβασα και συνειδητοποίησα ΠΟΙΑ είναι η Convinced!!!!!

Και ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "μαρμελάδα πορτοκάλι με σάλτσα ντομάτας"; Ε; Ε; Ε ΛΕΩ;

Όσο για τον άντρα σου, επιφυλλάσσομαι... Θα του κάνω το βλογ σαλόνι κυριών, χε χε χε.....

14/12/07  

Νίνα, συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά διακοπεύαμε σε τόπο μαγικό για πέντε ημέρες,όπου ιντερνετ και τηλέφωνο ήταν άγνωστες λέξεις. Αρτι αφιχθείσα απο τα Ζαγοροχώρια, επιφυλλάσσομαι να ανεβάσω ποστ με πλούσιο φωτογραφικό υλικό απο όλα τα ζώα που συναντήσαμε ,μέχρι αρκούδα με αρgoodακι που λέει και ο άντρας μου.Έχεις την ευχή μου να του κάνεις το μπλογκ όχι απλά σαλόνι κυριών αλλά και αντρικό χαμάμ. Εγώ μαζί σου.

15/12/07  

Post a Comment

<< Home