Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Tuesday, November 06, 2007

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΑ


(kleianna thanks again)

Η πανέμορφη Κόρα,ντόμπερμαν,12 ετών,εγκαταλείφθηκε από τον ιδιοκτήτη της σε κτηνίατρο,γιατί θα έφευγε στο εξωτερικό,μετά από τόσα χρόνια.
Ζητήθηκε να της γίνει ευθανασία!
Αλλά ο γιατρός αποφάσισε να της δώσει μια 2η ευκαιρία και έτσι την βάλαμε σε αγγελίες.
Η Κόρα βρίσκεται λοιπόν στο καινούριο της σπίτι,της Αντιγόνης,παρέα με 4 γάτες,ένα κουνέλι και ένα λαμπραντόρ,επίσης πρώην εγκαταλελλειμμένο.Θα έχει την αγάπη και τη φροντίδα που της αξίζει,επιτέλους.
Ασχετα αν είναι 12 ετών,ράτσας ή όχι,όμορφη ή όχι...Η κοπέλα έλαβε τυχαία το μέιλ και θεώρησε απαράδεκτη απλά και μόνμο την ευθανασία.
Γιατί υπάρχουν ακόμη αληθινοί ζωόφιλοι.
posted by srm1033 at 11:09 PM

3 Comments:

Κάπως έτσι απόκτησα κι εγώ τη δεύτερη γάτα μου. Τη βρήκε ένα ζευγάρι όταν ήταν πολύ μικρό γατάκι. Είχε χάσει το ένα μάτι της, κινδύνευε να χάσει και το άλλο, και αποφάσισαν να την πάνε στον κτηνίατρο για ευθανασία. Εγώ είχα ζητήσει από τον κτηνίατρο να μου βρει ένα αδέσποτο γατάκι για να κάνει παρέα με την άλλη γάτα μου. Με πήρε τηλέφωνο και αποφάσισα να πάρω τη Λόλα, που τώρα είναι ενός έτους, υγιέστατη, διαβολάκι και απλώς έχει ένα μάτι. Δικαίωμα στη ζωή δεν έχουν μόνο τα νεαρά, όμορφα, αρτιμελή ζώα -όπως ακριβώς ισχύει για τους ανθρώπους.

7/11/07  

Με το μοναστήρι κάνατε κάτι??? Τους πήρα τηλ. και με βρίσανε...μένω πολύ μακριά γαμώτο..

8/11/07  

Μπράβο γλυκιά μου πράγματι όμορφη δουλειά … Καλά είναι ηλίθιοι φεύγουμε άρα να το σκοτώσουμε … δεν είμαστε καλά

12/11/07  

Post a Comment

<< Home