Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Monday, November 12, 2007

Η αγάπη είναι τυφλή.




Η αγάπη είναι τυφλή....το πιστεύουμε και εγώ και ο αδελφός μου και ελπίζω και εσύ.

Είμαστε 2μισυ μηνών γατάκια, γκρι τιγρέ αλλά δυστυχώς έχουμε πρόβλημα όρασης (με

μικρά περιθώρια βελτίωσης). Εν ολιγοις στον έξω κόσμο, είμαστε χαμένοι από χέρι.

Εγω ξεχωρίζω μόνο το φως απτο σκοτάδι αλλά έχω οδηγό τον αδελφό μου που βλέπει

λίγο καλύτερα και τα καταφέρνουμε και τα δύο μια χαρά, γιαυτό και θα ήθελα να

μην αποχωριστούμε.

Εχουμε τρόπους, παμε στην άμμο μας, τρώμε ξηρά τροφή, γουργουρίζουμε στην επαφή

(την έχουμε τόσο ανάγκη άλλωστε) και φυσικά παίζουμε και αγαπιόμαστε πολύ μεταξύ

μας. Αν δεν μπορείς να μας έχεις μέσα στο σπίτι, μπορούμε άνετα να προσαρμοστούμε

και σε ένα προστατευμένο κήπο (γιατί αλλιώς είμαστε εύκολη λεία σε αυτοκίνητα και

σκύλους), αρκεί να έχουμε την αγάπη σου.

Παρέχονται τα εμβόλια και οι στειρώσεις μας.

Τι λες, να περιμένουμε το φως σου, να νικήσει το σκοτάδι μας;



Tηλ επικοινωνίας: 6946813184 ή στο olgapanos@ath.forthnet.gr
posted by srm1033 at 10:58 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home