Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Tuesday, December 19, 2006

Στην Ελλάδα πετάνε τα Dogue De Bordeaux θα έχουν τύχη τα ημίαιμα????



Στα μέσα Σεπτέμβρη βρέθηκε στην περιοχή της Ν.Σμύρνης (στην οδο Μέλιτος) ο "ΟrO" (έτσι τον ονόμασα). Πρόκειται για έναν σκύλο 2 ετών της κατηγορίας των Mastif και συγκεκριμμένα της ράτσας Dogue De Bordeaux. Tον φιλοξενώ 3 μήνες τώρα και το σκυλί είναι απίστευτα καλό, με βασική εκπαίδευση και ηρεμη προσωπικότητα, κάτι που χαρακτηρίζει αυτή τη ράτσα. Είναι αρσενικός και υγιέστατος. Δεν είναι στειρωμένος, ζυγίζει γύρω στα 60 κιλά , ευδιάθετος και κοινωνικός με τους ανθρώπους. Ψάχνουμε για τον ιδιοκτήτη που μάλλον έχει εξαφανιστεί ή για μια νεα οικογένεια μια και εγώ που τον φιλοξενώ ζυγίζω 20 κιλά λιγότερο! Μου είναι πολύ δύσκολο να τον αποχωριστώ αλλά αυτά τα σκυλιά γνωρίζω, και το λέω υπεύθυνα, θέλουν πολλή φροντίδα, χώρο και η ευθύνη είναι πολύ μεγάλη όταν ο σκύλος σε πηγαίνει βόλτα (αντί να τον πηγαίνεις εσύ). Οι προσπάθειες που έκανα να τον κρατήσω είναι καθημερινές και μεγάλες. Μιλησα με ανθρώπους που αγαπούν αυτή τη ράτσα καθώς και με εκπαιδευτή που θαύμασε κι εκείνος την ομορφιά και την συμπεριφορά του Oro αλλά είναι γεγονός οτι όσο κι αν αγαπάω τα σκυλιά κι έχω δεθεί και μαζί του η πραγματικότητα είναι οτι ο Oro θέλει ένα αληθινό αφεντικό. Θα μ'ενδιέφερε να επικοινωνήσουν μαζί μου όσοι έχουν ευαισθησία γι'αυτή τη ράτσα, μπορούν να φροντίζουν ένα μεγαλόσωμο σκυλί και έχουν τις καλύτερες προθέσεις. Ο Ορο ζεί τώρα στην γλυφάδα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 6948188383, λέγομαι Βάλια Κυριαζή και σας παρακαλώ και το επισημαίνω πάλι , κάν' τε το μόνο αν σας ενδιαφέρει αληθινά...

posted by srm1033 at 2:45 AM

10 Comments:

Ετσι οπως πας, σε βλεπω να παχαινεις 20-25 κιλα και να τον κρατας.

Συγνωμη για το πικροχολο χιουμορ - δεν μπορω να βοηθησω.

19/12/06  

Dralion: Δεν το φιλοξενώ εγώ , δυστυχώς , γιατί είναι μοναδικό σκυλί.Και πάλι δυστυχώς είναι σκυλί για άντρες και μάλιστα ευκατάστατουε. Τρώει τον περίδρομο που έλεγε η γιαγιά μου! Μακάρι να μπορούσα να το κρατήσω, θα είναι πολύ τυχερός αυτός που θα το υιοθετήσει.

19/12/06  

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...Κ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ DOG DE BORDEAUX...ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΚΥΛΙΑ Κ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙΣ...ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΟΛΥ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΟΣΟ ΛΕΝΕ ΠΙΑ ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΡΩΝΕ ΠΙΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ....ΤΑ ΤΑΙΖΕΙΣ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ....ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ Κ ΔΕ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ

12/1/08  

Γεια χαρα ! ειμαι ο Αντρεασ απο Χανια ειμαι ιδιοκτητηα ενοσ DDB το οποιο για να το αποκτησω φτυσα αιμα! Συντομα γενναει και θα αποκτησω ακομα πιο πολλα! ειναι σπανιο το να εισαι ιδιοκτητησ τετοιου σκυλου σκεψου το!Το φαι του ειναι 500gr ξυρα τροφη τη μερα τα οποια στα ξεπληρωνει με μια και μονο ματια!!!!

17/7/08  

ΚΑΛΥΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟ ΓΙΑΝΙΤΣΑ ΨΑΧΝΟ ΚΑΙΡΩ ΑΦΤΗΝ ΤΗΝ ΡΑΤΣΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΛΗ ΝΑ ΠΕΖΗ Ο ΟRO.ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ oro ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΚΙΝ.ΕΙΝΑΙ6986242376

12/11/08  

Λυπάμαι Κώστα, αλλά αυτη ή αγγελία είναι απο τον Δεκέμβρη του 2006.

14/11/08  

φυσικα μετα απο τοσο καιρο ελπιζω να βρεθηκε καποιος
ειχα και εγω ενα ddb αλλα δυστυχως πεθανε απο καρδια δεν μπορουσα να κανω τιποτα για να το σωσω
μεχρι και στην κτηνιατρικη σχολη θεσαλονικης αλλα δυστυχως
ελπιζω να το πηρε καποιος με κηπο
θαταν οτι καλυτερο

18/12/08  

ελπιζω να το κρατησες και να μην μπορεσες να το αποχωριστεις και να το δωσεις σε καποιον ξενο
μεγαλο κριμα αν το εκανες
αλλα ελπιζω να το ζητησε ο ιδιοκτητης του

18/12/08  

ton lene Arkan. den einai ddb. exei shmadia k tha hthela ton dw.parakalw epikoinoniste.6948603014

2/3/11  

gia sas se olous...thelw na apoktisw ena ddb, kai pisteuw pws kalitera 8a itan na psaxw ap edw gia kapoio koutavi para na enisxisw ta puppy mills...!!!an kapoios exei na protinei kati, eite dwrean eite me kapoio poso plirwmis 8a to sizitisw mazi tou...menw iraklio kritis...oles oi protaseis dektes...an kapoios 8elei na epikoinwnisei mazi mou as me psaxei ekei:

http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000482907534

kati to e-mail m einai : dstavrakakis@hotmail.com

euxaristw ek twn proterwn...

7/4/11  

Post a Comment

<< Home