Τα Ζώα μας... Αργά και Γρήγορα

Sunday, December 17, 2006

Αφιέρωμα στους φίλους μου...




Κατά καιρούς "διάσημοι" και αγαπημένοι μπλόγκερς όπως : ο Μαύρος Γάτος (http://mavrosgatos.blogspot.com/)
η composition Doll(http://shine-on-you-crazy-diamond.blogspot.com/)
η Μαρίνα(http://kathimerinitrella.blogspot.com/) η Ελληνίδα-πολλάκις(http://ths-ellinidas.blogspot.com/)
ο skipper(sorry αλλα προτιμώ το παλιό σου όνομα http://skipperandskipper.blogspot.com /), έχουν κάνει αναφορές στα μπλογκ τους για τα κατορθώματα και την ανατομία των τετράποδων συντρόφων τους. Προσωπικά χαίρομαι να διαβάζω τέτοια ποστ περισσότερο απο οποιαδήποτε άλλα. Σε αυτό εδώ το μπλογκ έχουν φιλοξενηθεί πολλά ζωάκια κυρίως αδέσποτα γιατί και ο σκοπός του μπλογκ δεν είναι άλλος απο το να προσφέρει βοήθεια στα ζώα που έχουν και την μεγαλύτερη ανάγκη.
Μέρες που είναι λοιπόν αποφάσισα να τιμήσω και τους δικούς μου συντρόφους που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου και τους οφείλω πάρα πολλά ....κυρίως την ψυχική μου ηρεμία. Ορίστε λοιπόν ο Υπερδραστήριος Γάτης μου(δεν έχει όνομα είναι απλά ο Γάτης) και η απίστευτη Πανέξυπνη tatoο μου γεννήθηκε ένας Θεός ξέρει που και απο τα πρώτα της φαγητά πρέπει να ήταν και ένα τραμπολίνο σε κάποιο κάδο αποριμμάτων . Γιαυτό χοροπηδάει συνέχεια. Καλά Χριστούγεννα σε όλους και εύχομαι πραγματικά να βρείτε όλοι στην ζωή σας κάποιο τετράποδο φίλο όπως είναι οι δικοί μου....






ΥΓ. Συγνώμη απο όποιους ζωόφιλους ξέχασα να αναφέρω.
ΥΓ2. Η σχέση των δύο ζώων φαντάζομαι γίνεται κατανοητή απο την φωτογραφία στην οποία είναι και τα δύο μαζί.
posted by srm1033 at 5:14 AM

10 Comments:

...και τώρα το έμαθες? Μάλιστα! Δεν απολογούμαι γιατί δεν σε ξέρω και δεν σε έχω διαβάσει. Λυπάμαι όμως αν αυτό για σένα είναι ρατσισμός έστω και υφέρπων.

17/12/06  

Καλησπέρα κι ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη αφιέρωση. Πανέμορφα και τα δύο ζωάκια, αλλά νομίζω πως δεν τίθεται θέμα ανάμεσα στα δύο! Γάτης και πάλι γάτης!!!!

Σ:))))))

17/12/06  

Ωχ μάλλον με παρεξηγήσατε. "Αφιέρωμα στους φίλους μου " εννοούσα τα ζώα μου. Έλεος ρε παιδιά θα ήταν γελοίο να κάνει το μπλογκ των 40 επισκέψεων την ημέρα αφιέρωμα σε αυτά των 200-500. Με αφορμή τους γνωστούς σε εμένα μπλόγκες που ασχολούνται με διάφορα θέματα και κατακαιρούς έχουν γράψει για τα ζώα τους ,αποφάσισα και εγώ να αφιερώσω ένα ποστ στα δικά μου ζωάκια.Μάλλον δεν ήμουν αρκετά κατανοητή γιαυτό έγινα και ρετσίστρια έστω και υφέρπων..

17/12/06  

Τι όμορφα που είναι τα παιδάκια σου ! :)
Καλημέρα και καλή βδομάδα !

17/12/06  

Καλημέρα Ελληνίδα και καλή εβδομάδα και σε σένα. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα κοπριτάκια μου επίσης για το κοπλιμέντο.:)))

17/12/06  

Καλή μου Convinsed, κατάλαβα πολύ καλά και τίποτα δεν είναι γελοίο. Για τα ζωάκια σου μιλάω που είναι πανέμορφα, και για μένα έμμεσα που είμαι κι εγώ ένα μικρό ζωάκι.... γι αυτό σ ευχαριστώ, σαν αντιπρόσωπος των ζώων



Καλή εβδομάδα και μη δίνεις σημασία σε πυροβολημένα σχόλια Σ:))))

18/12/06  

Καλή εβδομάδα Γάτε: Δεν αμφέβαλλα ποτέ για το δικό σου IQ άλλα είναι αυτά που με ανησυχούν.
Όσο για τα υπόλοιπα dont worry έχω γερό στομάχι.

18/12/06  

Εμένα ξέχασες..... :ο(

Φιλιά στο γατί γιατί με τη μαυρούλα τα έχουμε ψιθυρίσει κρυφά....

18/12/06  

Νατλάκι μου συγνώμηηηηηηηη , ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι και αυτό με ξανθό αμπαλάζ τι να σου κάνει?????? Θα επανορθώσω σίγουρα γιατί είσαι και η μόνη που έχουμε συζητήσει τέτ-α-τετ την μούρλα που μας δέρνει. Φιλενάδα μου στεναχωρήθηκα πολύ τώρα , να γράψω χίλιες φορές είμαι απαράδεκτη και δεν θα ξαναξεχάσω τη φίλη μου????

18/12/06  

Έλα ρε συ....δεν τρέχει τίποτα....
Πλάκα έκανα, δεν περίμενα να το πάρεις τόσο βαριά!
Εξάλλου η αγάπη είναι έξω από δω...:ο)

21/12/06  

Post a Comment

<< Home